Sistem de tarifare pentru securitatea si sanatatea in munca (protectia muncii) (cu TVA): - 350 lei pentru elaborarea documentatiilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca; - 95lei/post pentru evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru fiecare post de lucru din cadrul societatii (director, asistent medical, medic, receptioner); - 10 lei/instruire/persoana/trimestru - pentru organizarea activitatii de instruire si instruirea salariatilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca; - 2,5 lei/buc pentru tipizate (fise individuale de instructaj). Toate preturile pot fi negociate in functie de numarul de posturi evaluate si numarul de angajati ai societatii respective.
Societatea noastra va ofera urmatoarele servicii: I. Evaluarea riscurilor de accidentare pentru posturile de lucru:    1. Nominalizarea locurilor de munca ce urmeaza a fi supuse procesului de evaluare;    2. Evaluarea factorilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala;    3. Ierarhizarea riscurilor si stabilirea prioritatilor de prevenire;    4. Propunerea masurilor de diminuare sau eliminare a factorilor de risc;    5. Constituirea echipei de analiza si evaluare a factorilor de risc si de accidentare si imbolnavire profesionala;    6. Memoriul de prezentare al unitatii si a evaluarii riscurilor;    7. Descrierea fiecarui post de lucru;    8. Factorii de risc identificati;    9. Fisa de evaluare a fiecarui post de lucru;    10. Fisa de masuri propuse pentru fiecare post de lucru;    11. Interpretarea rezultatului evaluarii;    12. Nivelul de risc al unitatii. II. Documentatie privind managementul S.S.M.:    1. Instructiune interna privind modul de efectuare a instruirilor S.S.M.;    2. Decizie numire lucrator desemnat S.S.M.;    3. Decizie periodicitate instructaj S.S.M.;    4. Decizie desemnare lucratori pentru acordarea primului ajutor, stingerea incendiilor si evacuarea lucratorilor;    5. Decizie desemnare persoana care efectueaza instruirea la locul de munca si periodica;    6. Program anual de instruire-testare;    7. Tematici anuale de instruire in domeniul S.S.M.;    8. Plan de prevenire si protectie;    9. Anexa planul de prevenire si protectie;    10. Plan de actiune in caz de pericol grav si iminent. Masuri de evacuare a lucratorilor si stingerea incendiilor;    11. Lista interna de acordare a echipamentului individual de protectie;    12. Anexa I din H.G. 1048/2006 privind echipamentul individual de protectie;    13. Instruirea introductiv-generala la angajare;    14. Instruirea la locul de munca;    15. Instructiuni proprii S.S.M.;    16. Obligatiile angajatorului;    17. Obligatiile lucratorilor;    18. Instructiune interna privind fumatul;    19. Masuri de prim ajutor;    20. Anexa fisa postului lucratori;    21. Test de verificare S.S.M.;    22. Lista interna de acordare a materialelor igienico-sanitare;    23. Componenta trusa sanitara;    24. Registrul unic de evidenta a accidentelor usoare;    25. Registrul unic de evidenta a incidentelor periculoase;    26. Registrul unic de evidenta a accidentatilor in munca;    27. Registrul unic de evidenta a accidentatilor in munca ce au ca urmare incapacitate de munca mai mare de 3 zile de lucru. III. Servicii privind organizarea activitatii de instruire a salariatilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca:    1. Intocmirea continutului instruirii angajatilor;    2. Elaborarea tematicii orientative anuala, de instruire pe categorii de personal;    3. Elaborarea graficului anual, de instruire pe categorii de personal si locuri de munca;    4. Elaborarea de teste privind verificarea cunostintelor insusite, dupa fiecare instruire;    5. Efectuarea instructajelor specifice pe categorii de personal;    6. Efectuarea instructajului introductiv general, la care participa nou-angajatii in munca, indiferent de durata sau de forma contractului de munca;    7. Verificarea efectuarii instructajului specific locului de munca instructajul introductiv general;    8. Efectuarea instructajului periodic cu toate categoriile de salariati;    9. Consemnarea efectuarii instructajelor in fisele individuale de instructaj;    10. Verificarea anuala a cunostintelor insusite.